CK SEN, organizující exotické poznávací zájezdy do celého světa, podporuje české cestovatele v dobývání světa a vypisuje soutěž na ulovení vysněného zážitku.

Přihlas svůj cestovatelský projekt, kam se letos chystáš na cesty, získej hlasy, po návratu se poděl o svůj zážitek a vyhraj ceny v hodnotě 140 000 Kč!

Odměnu získají cestovatelé, kteří do konce listopadu 2017 uloví zážitek a po návratu se o něj (nejpozději do 5.12.2017) podělí formou svých vlastních fotografií a napsáním krátkého textu, kde zážitek popíší v rozsahu max. 1000 znaků na www.cksen.cz/vysneny-svet/.

Zaregistruj se jako cestovatel:

jméno, příjmení, email a heslo - po registraci budeš moci spravovat svůj projekt a zážitek.

Čím více fanoušků z řad cestovatelské veřejnosti a kamarádů ti dá svůj hlas, tím máš větší šanci na výhru. Body můžeš získávat od chvíle, kdy zveřejníš na www.cksen.cz/vysneny-svet svůj projekt kam chceš cestovat.
Sdílej svůj projekt a motivuj své fanoušky, přátelé, rodinu ať tě podpoří a hlasují právě pro TEBE, mohou také získat odměnu ve výši 10 000,- Kč nebo vánoční kupon na zájezd CK SEN v hodnotě 10 000,- Kč.

Zaregistruj se jako fanoušek:
(cestovatelská veřejnost)

jméno, příjmení, email

Každý fanoušek může dát jeden hlas projektu a jeden hlas zveřejněnému zážitku.
I ty můžeš získat odměnu ve výši 10 000,- Kč nebo vánoční kupon na zájezd CK SEN v hodnotě 10 000,- Kč.

Okrajové podmínky akce

Cestovatelské projekty a zážitky

Počet cestovatelů: 19 | Počet fanoušků: 180

PROJEKT: Kouzelné Jeseníky

Martina Šustková

Letošek je ve znamení lesů, potoku, malin, hub a nezbytná klíšťata na naší krásné chaloupce..

Všem kteří mě znají a ví po čem toužím určitě dají hlas a já za výhru odletím na Maledivy, které prozatím všichni jak o nich básním nazývají Velké Divy :-)

ZÁŽITEK: Neztratily kouzlo

Martina Šustková

Udolí zalité zeleni, studený potůček před chatou a nezbytná kadibudka.
Ano nemáme tam vodu, chodíme do studánky pro pitnou, očistu provádíme v potoce , záchod máme klasickou kadibudku, kde sídlí pár osminožců, kteří mě zaručení donutí rychle vystartovat a neprožívat pravý relax na hajzlíku s knížkou..
Za chalupou potkáváme zmije a po pár letech se vrátily užovky..nádhera...

No není naše malá země krásná :-)

PROJEKT: Tanzánie a Zanzibar

Pavel Chlum
Tanzánie a Zanzibar

V červnu máme v plánu letět ve třech lidech do Dar Es Salaam, pak přejet vlakem do NP Uduzangwa a udělat trek po divočině a vodopádech a další dny prozkoumat NP Mikumi s hrochy, slony, lvi a žirafami někde strávit noc. Následně se místním autobusem vrátíme do Dar Es Salaam a přejedeme trajektem do Stone Townu na Zanzibaru a pak projedeme ostrov křížem krážem od Nungwi s obrovským odlivem přes Jozari forest s endemickým výskytem opic až po Kizimkazi, kde si doufám konečně zaplaveme s delfíny.

ZÁŽITEK: Tanzánie a Zanzibar - skutečný život ve stínu palem a resortů

Pavel Chlum

Hlásíme se zpět z Tanzánie a ostrova Zanzibar. Ve vnitrozemí jsme bohužel nesehnali vlak, jelikož ten jediný, který tam jezdí, byl zrovna v servisu. Zvolili jsme na cestu do Mikumi tedy neméně zajímavou dopravu místním autobusem. Nebojím se říci, že to byl možná silnější zážitek, než jsem zažili následující den v NP Mikumi při pohledu na stáda žiraf, zeber, pakoňů a slonů. Na Zanzibaru jsme si užívali krásných pláží jako z katalogu, ale opět daleko silnější zážitky jsme měli s chudými domorodci, kteří jsou velice přátelští, přestože zde žijí na pokraji bídy. V roztrhaném oblečení a bosýma nohama přesto vypadají šťastně a jsou k Vám milý. Samozřejmě však nelze opomenout krásy přírody jako západ slunce v Michangwi, plavání s delfíny v Kizimkazy, "selfíčka" s vnitrozemskými želvami na Prison Islandu a nebo neopakovatelnou atmosféru otrokářského města Stone Town.

PROJEKT: Cesta k protinožcům - VZOR

Šárka Papežová
Cesta k protinožcům - VZOR

Na konci května se chystám na druhý konec světa za protinožci. Nejmenší kontinent planety mne vždy lákal a ráda bych viděla kosmopolitní města jako Sydney a Melbourne na vlastní oči. Velmi mne láká poznat kulturu původních obyvatel Aboriginců a projít se kolem posvátné rudé hory Uluru. Mé kroky povedou i do Severního Teritoria, kde se vydám po stopách krokodýla Dundee. Můj plán je půjčit si campervan v Sydney a projet Austrálii kolem dokola. Sledujte můj projekt, po návratu se podělím o zážitky.

ZÁŽITEK: Cesta k protinožcům - VZOR

Šárka Papežová

Jsem zpět z rudého kontinentu. Byla to nezapomenutelná cesta mých snů. Každý den nová dobrodružství. Největším zážitkem pro mne byl východ a západ slunce na Ayers Rock, neboli Uluru. Strávila jsem zde dva skvělé dny, noc jsem strávila pod širákem, jen tak ve spacáku, a vzrušením jsem ani nemohla spát, jen jsem pozorovala hvězdy, do té doby, než jsem spatřila psa Dingo, který mne z povzdálí pozoroval. Zavrtala jsem se do spacáku a strachy usnula. Jen na pár hodin, čekal mne totiž zážitek v podobě východu slunce, kdy Uluru postupně měnilo barvu s vycházejícím sluncem. Nestíhala jsem mačkat spoušť. Večer se vše opakovalo, když slunce postupně zacházelo za obzor a já si při tom pohledu vychutnávala sklenku šampaňského a klokaní steak.

PROJEKT: Barbíny do hor

Anežka Čermáková

Bude to 5 dní v ukrajinských horách bez elektřiny, tekoucí vody a INTERNETU! Jedeme s Markétou v červenci a hlavní část programu budou vyjížďky na koních po hřebenech hor. Naši kolegové z Ukrajiny a Ruska se u nás střídají a s kamenným výrazem ve tváři nám dávají mnoho dobře míněných rad. Někteří se už přišli i rozloučit. My máme zatím stále úsměv na tváři a naše hlavní téma je, zda si vezmeme kovbojské klobouky nebo květinové věnečky do vlasů. Jak to celé dopadne? Já hlasuji pro ty klobouky...

PROJEKT: S dětmi za polární kruh

Michal Primák
S dětmi za polární kruh

I muži se dnes věnují naplno péči o děti.Já nejsem výjimkou.Proto začátkem prázdnin beru své dvě děti , letitou Škodu 100, spacáky, kotlík apod. propriety z minulého století a vyrážíme na 12tis. km dlouhou cestu po Skandinávii.Cílem je nejen projet cestu až za polární kruh a ukázat dětem jiný způsob života, ale zejména publikovat naši činnost a na videích seznámit veřejnost, že i muži se dokáží postarat o děti v prostředí mimo zónu jejich komfortu, bez her na mobilu a inspirovat tak i další.

PROJEKT: Tenerife (Kanárské ostrovy)

Honza Musil

Potkal jsem se s kamarádem, který opět jako každý rok odlétá na Tenerife, aby tam odpočíval a relaxoval v teple. Nezdá se to jako špatný nápad, vycestovat za ním a bez složitých plánů, a jen tak nalehko s příruční zavazadlem tam strávit několik příjemných dní :-)

ZÁŽITEK: Tenerife aneb jak sem neměl žádný plán a přesto přežil (leden 2017)

Té noci jsem spal na zapadlé pláži ostrova. Z nočního klidu mě probudil divoký východ Slunce. Všude kolem fučí vítr, že se sotva držím na nohách, říkám si zda dnešního dne vůbec oblohu spatřím... Polykajíc písek se vydám krůček po krůčku vzhůru s vědomím... S vědomím krásy proměny, která probíhá bez ustání v každém okamžiku...

Počasí ostrova trochu překvapilo, noci pod širákem bez spacáku byly opravdu dlouhé a chladné. Ale i přesto jsem ušetřil síly, abych se mohl pokusit o pěší zdolání nejvyšší hory Španělska El Teide (3800 m n.m.). Nástup z dvou tisíc do třech tisíc trval bezmála 5 h. A vzhledem ke krátkým zimním dnům a nízké teplotě (-5°), jsem nemohl přespat na cestě a ráno pokračovat na vrchol, ale musel jsem trochu úprkem zmizet dolů.

Do setmění mi zbývali necelé 2 h, musel jsem se rychle dostat dolů o tisíc výškových metrů, kde už byla cesta, po které se dalo jít i potmě. Noc byla studená, a já bez vybavení nemohl spát, a tak sem chodil celou noc až do rána...

Mám radost!

PROJEKT: výlet na ostrov bohů

Jitka Klabanová
výlet na ostrov bohů

Za pár týdnů se chystáme s rodinou na náš první větší výlet do exotiky. Dlouho jsme vybírali a tip padl na Bali. Možná zřejmě proto, že tam mám kamarádku, která tam žije a již dlouho mě přemlouvá k návštěvě. Těšíme se, až vylezeme na sopky, budeme se koupat na nádherných plážích a obdivovat ty zelená rýžová políčka. Plánujeme si půjčit skutry a objet celý ostrov. Držte nám palce, po návratu se s vámi podělím o zážitky. už se nenmůžeme dočkat.

PROJEKT: Som doma všade na svete ! Naša svadba tento rok ! Srí Lanka, Saudská Arábia a Maldivy!

Áya Blaškovičová

Zdravím cestovatelov !

Každoročne vyrážam za dobrodrúžstvami (no uznajte, hladať metro a vpochodovať do miestnosti vyzlečených frantíkov u eiffelovej veži, alebo skončiť v nesprávnom hoteli v Miláne či na policajnej stanici slávneho Monte Carla ! Áno, čítate správne ;-) ) preto sme si tento rok zvolili náročnejšiu cestu ! Saudskú Arábiu, Srí Lanku a Maldivy a bez ck či akejkolvek pomoci ! Túlam sa rada a nikdy neviem kde skončím. To je na tom to kúzelné. Čo poviete ? Nevzdávajte sa snov !

PROJEKT: Vzpomínka na sestřičku

Erik Vitera
Vzpomínka na sestřičku

Je mi 16 let, před třemi lety jsme byli u moře. Vždy jsme byli někde v Evropě, a proto jsme zvolili Panamu. Byla to opravdu neskutečný, americký styl, palmy, moře, cítil jsem se jako v pohádce. Opravdu jsme si to užívali, když najednou sestře se začalo dělat špatně, měla křeče, třes. Převezli ji do nemocnice, kde po dvou dnech zemřela. Nic horšího jsem nikdy nezažil, slzy v očích mam vždy, když si na ni vzpomenu. Chtěl bych se tento rok vydat znovu na ono místo, abych si na ni zavzpomínal.LoveY

PROJEKT: Na lov na Sardínii

Michaela Bučková

Sardínie má krásné pobřeží, výborné víno a hory. To by v tom byl čert, abych neulovila nějaký pěkný zážitek.

Zavřít

Registrace jako cestovatel jako fanoušek

(jakékoliv vámi zvolené heslo)