Socha svobody ve městě, které nikdy nespí

New York zájezd

+ východní USA se slevou až 30%

• poznávací zájezdy do New Yorku, města, které nikdy nespí

• komfortní aktivní dovolená v Big apple v kombinaci s východním pbřežím USA a Kanadou

• Toronto, Quebec, Niagara, New York, Washington DC, Miami na jedné cestě

• dovolená na východě USA  plná zážitků se špičkovými českými průvodci

• spojení new Yorku s Jamajkou, Kajmanskými ostrovy či Dominikánskou republikou

• CK SEN je tu pro vás od roku 1993, využijte naše zkušenosti s aktivní dovolenou a velkým množstvím garantovaných termínů do USA v roce 2024

Tel.: 224 250 138, 608 482 877   |   Email: cksen@cksen.cz

Zájezdy do New Yorku se slevouReference klientůZážitky ze zájezdůTOP místa zájezdůFotogalerie

Předvánoční New York

Pro SEN jsem vypisovala dotazník - moje nejimpresivnější zážitky z NYC - vypsala jsem podle mého svědomí a vědomí - ty nejimpresivnější nabídlo samotné město a předvánoční atmosféra - ale v pětce jsou tři, které bych nedosáhla bez SEN průvodkyně - zážitková gastronomie (díky Saško za americké hamburgery snídaňové menu a steaky), přelet nad Manhattanem a zejména muzikál na Broadwayi - bez těchto elementů bych možná dobře nakoupila, ale neznala bych NYC tak, jak jsem si užila tento týden. To ani nemluvím, že ti, co necestovali s dítětem jako já, si vychutnali jazzový koncert v super klubu s ochutnávkou dýňového piva a velkou party! Velká díky. A díky skvělým ostatním účastníkům - byla výborná atmosféra - jsem ráda, že moje 13tiletá dcera poznala NYC s Vámi a má takové zážitky! Martina s Terezkou

Prohlédněte se Las Vegas z výšky

USA západ a východ - mohu jen doporučit

S mými spolucestujícími jsem absolvoval můj první výlet s CK SEN a jistě ne poslední. Kombinaci západu a východu USA mohu jen doporučit. Výlet by byl jako každý jiný, ale třešničku na dortu dala naše průvodkyně Saša! To, že žila v NYC a nyní žije v Las Vegas, v kombinaci s tím, že je učitelkou a studovala historii, dali skvělé předpoklady pro velmi naučné a poučné zároveň výklady na jednotlivých místech, které jsme navštívili. Každý výlet je v podstatě o dobře strávených chvílích, plných poznání, zábavy a kopce zážitků. Těžko zapomenout např. na to jak jsme se vezli v limuzíně po Vegas, let vrtulníkem nad Grand Canyon, ten elektrizující pocit na vyhlídkovém pódiu na Times Square, či jen takové toulání se ulicemi s různorodými čtvrtěmi na Manhattanu ... a mnoho jiného. Takže Sašo, ještě jednou velký dík a snad se opět někdy a někde potkáme. Viva Las Vegas! Marek

Vítejte v bohémském Las Vegas

Viděli jsme toho hodně... :)

•Po dlouhé cestě, kdy den neměl konce jsme přiletěli do Las Vegas. Zde nás už čekala naše milá SEN průvodkyně Saša. Navzdory časovému posunu (9 hod.) Jsme se ubytovali přímo uprostřed Stripu (Harrah) a hned začali večerní prohlídkou těch nej hotelů! Všude plno lidí a my jsme byli v jednu chvíli v Benátkách (Veneziana), pak v Itálii Belaggio, Ceasar Palace) nebo ve stylovém Cosmopolitanu. "Celý svět" na jedné ulici! Už první večer jsme pochopili, že klimatizace je fenomén, nadváha je pojem neznámý, důchodce na vozíku s kyslíkem při automatu hraje do rána a v LV nic není nemožné! Tři dny v tomto městě, kde utratit v herně celé "kapesné" není žádný problém si většina z nás zpestřila přestavením Cirque du Soleil (výkony artistů, scény, hudba a efekty jsou nezapomenutelným zážitkem), návštěvou Grand Canyonu (helikoptérou nad řečiště a roklinu ), nákupy (nakupuje se zde možná lépe než NY) a na závěr "rozlučkový" výhled ze Stratosphere s pohledem na "zelenou" poušť, kde zaručeně za hodinu uvidíte nejméně 4 Novomanželské páry :-) New York - toto město fakt nikdy nespí (my jsme spali ve velmi dobrých, výhodně situovaných hotelech), ... ale v neděli je přece prázdnější. A to byla naše velká výhoda pro příjemnou pěší prohlídku Manhattanu. Viděli jsme toho hodně a měli čas vychutnat si město i jídlo (které je zde fakt dobré a každý si vybere). Saša nám poradila jak se dostat k výhodným vstupenkám na Brodway, a tak jsme měli příležitost vidět muzikál nebo zcela nové představení Cirque du Soleil v Radio City Hall !! Úžasné! ... a to jsme měli ještě jeden den na nákupy, muzea, plavbu kolem Manhattanu.Většina z nás byla poprvé v Americe, z níž jsme viděli málo, ale přece velmi mnoho! Díky CK SEN i naší průvodkyni Saši a vězte, pokud vás bude provázet, dostanete to nejlepší :-) Silvie

Město, které zná každý

New York, New York - tento pětidenní zájezd je ideáln

Na základní poznání New Yorku a nadechnutí se atmosféry tohoto města, je tento pětidenní zájezd ideální. V rámci zájezdu máte celodenní prohlídku města s českým průvodcem, pak doporučuji vyhlídku na Rockefellerově centru, plavbu kolem Manhattanu a večer samozřejmě některé z představení na Broadwayi. Samozřejmě je čas i na nákupy, muzea, procházky New Yorkem, případěn i let vrtulníkem nad městem. Pokud mate více času určitě doporučuji spojit si tento zajazd s Niagarskými vodopády a Torontem.
Lenka

Legendární Brooklyn Bridge v New Yorku

New York, New York - chceme poděkovat za úžasný zájezd

Milý p. Fellnere, touto cestou Vám chceme poděkovat za úžasný zájezd do New Yorku. Jako vždy jste byli skvělí a i po předešlých zájezdech, které jsme s Vámi absolvovali, nezbývá nám nic jiného než vyslovit slova díků a chvály. Naše průvodkyně Saša byla úžasná, tak bychom jí chtěli i touto cestou poděkovat a pochválit její odborné i organizační schopnosti. Jsme rádi, že můžeme s Vaší cestovní kanceláří poznávat svět a přejeme Vám spoustu úžasných průvodců a spokojených klientů ve Vaší další práci.
Těšíme se na další zážitky se SNEM a přejeme vše dobré!

Vašková Jana a Bartoloměj

Socha Svobody, New York

New York, New York - jsme absolutně nadšeni

Dobrý den!
Včera večer jsme se vrátili z NY a mně nedá, abych si nesedla za PC a nenapsala pár řádků. Jsme absolutně nadšeni a velmi spokojeni. Fakt dobrá akce a dobrý program. Ale nejen to! Měli jsme málo času, abychom náležitě poděkovali skvělým průvodcům Saše a Martinovi! Díky tomuto úžasnému klukovi můj manžel konečně zažil skvělou atmosféru baseballového zápasu, po čemž vždy toužil. Martin neváhal ani chvíli, aby nám splnil každou maličkost, ať už šlo o koupi suvenýrů na stadionu nebo hot-dog... Pohotově nám byl k dispozici a bez náznaku únavy i ve 2 hod. ráno nás informoval a bavil. Saša nám tak perfektně vysvětlila, jak se orientovat ve městě, že jsme dokonce zapomněli, že neovládáme řeč... Vzala nám k sobě nákupy, abychom bez tašek mohli navštívit operu, a tak jsem si i já na tomto zájezdu splnila svůj sen - Fantom mi vyrazil dech! S velkými díky bych dokázala ještě mnoho psát o tom, jak nám tito milí lidé vyšli vstříc, proto vás velmi prosím, abyste je pozdravovali. Majiteli chci říct, že si vybral správné lidi. Rádi cestujeme a letos jsme Vás vyzkoušeli prvně. Po těchto zkušenostech vím, že ne naposled! Prosím Vás, dejte mi hned, jak vyjde nový katalog vědět, abych se už mohla těšit na další zážitky!

Ještě jednou děkuji!

Iveta Branická s manželem

Večer v srdci Manhattanu se světelnými reklamami

New York, New York - za krátký čas jsme viděli maximum

New York mě nadchl. Za tak krátký čas vidět takový rozsah, to jsem nepředpokládal. Vrtulník s námi létal nad NYC – doporučuji byl to ohromný zážitek. New York je centrem světa a musím říct, že až nyní s CK SEN jsem ho pořádně viděl a pochopil. Když jsem byl sám, zdál se mi špinavý, drahý a nebezpečný. Nyní byl však jiný – díky Saše. Lístky na Broadway a New York Rangers, až teď mi dochází, co všechno jsme stihli. Za krátký čas jsme viděli maximum. Jsem spokojen. Petr Bakoš

Pohled na Central Park a Horní Manhattan

New York, New York - o všechno bylo suprově postarané

Zdravím Vás, asi před 10 dny jsem se vrátila z NYC. Byla jsem velmi spokojená a CK SEN, co slíbí to i dodrží. O všechno bylo suprově postarané, je to spolehlivá CK. Můžete jí věřit, nezklame. Saška Sikorová je perfektní, vstřícná, milá a ráda pomůže i nad rámec svých schopností. Její vědomosti a profesionalitu jen zdůrazňuji. Saška ještě jednou Ti děkuji a doufám, že se ještě někde setkáme. Do brzkého vidění! Natálie

Blázinec jménem New York

New York, The City, Gotham city, Big Apple… New York známe pod hodně názvy. Je to město měst, šílené, páchnoucí, krásné, magické, rušné, otravné, fascinující… Je zde vše, jsou tu všichni a i když sem chodíte pravidelně, tak vás tu každé dva týdny překvapí něco nového. Budova, která zde byla před dvěma týdny? Pryč! Památník, který byl před měsícem v Battery parku? Pryč! Místo, kde byla před dvěma týdny jáma, jsou najednou vykopány základy a jde se stavět nová budova… Na místě, kde byla před týdny teprve díra a před 3 měsíci budova… New York nezná pomalé tempo. Všechno a všichni v New Yorku spěchají, utíkají a nemají čas. Čekání na semaforech na červenou když jste chodec a nejede auto? Zapomeňte! Nikdo zde nemá na čekání čas. Čas zde znamená peníze. A velké peníze. Jediné dvě věci, na které jsou Newyorčané ochotni čekat je v řadě na kávu v Starbucks a druhá, čekání ve frontách do restaurací a barů. Dostala se vaše restaurace do nějakého seznamu "TOP 10"? Pište si, že nejblíže 3 měsíce bude mít non-stop plno. Vůbec nevadí, že když obědváte, máte minimum životního prostoru a o 30 centimetrů dále jsou ústa neznámého chlapíka, který obědvá svůj steak… Vždyť přece tato restaurace byla v top 10 a tu musíš přece vyzkoušet, i když je dost možné, že vidíš do úst zcela neznámému člověku. Takto nějak by smýšlel Newyorčan, bažící po nových zkušenostech. Pojďte příště do New Yorku s námi a nechte si poradit. Mimochodem, včera jsme v metru potkali Slovenku, která emigrovala do New Yorku v '68 a odvyprávěla nám za 15 minut svůj životní příběh. Řekla nám, že stále pracuje a těší se ze života. Ať už pracovat musela nebo chtěla, ale určitě nás všech nabila newyorskou nezlomnou energií!

Symbol svobody a Ameriky

Při zmínce USA nebo New Yorku se mnohým z nás vybavila hlavně 46 metrů vysoká Socha Svobody, na kterou jsme se také těšili. Francouzský dar pro USA v roce 1886 není jen symbolem svobody a vzájemné pomoci a spolupráce těchto dvou zemí. Za Sochou Svobody jsme se vydali na ostrov Liberty Island trajektem. Hned vedle leží rovněž důležitý ostrov Ellis Island. Tento ostrov představoval vstupní bránu pro všechny imigranty přicházejících do USA na přelomu 19. a 20. století. Mezi nimi i téměř půl milionu Čechů a Slováků, kteří se vydali za vidinou lepšího života. Přestože jsme měli během našeho zájezdu dostatek času i pro tento program, počet návštěvníků je limitován, a lístky je lepší koupit předem. Návštěva obou ostrovů a jejich muzeí je v podstatě zdarma. Platí se jen za trajekt, který jede z jihu Manhattanu na Liberty Island, druhá zastávka je Ellis Island, a zpět na Manhattan. Přijíždí pravidelně ve 20-30 minutových intervalech, a tedy zda jsme vystoupili později i na Ellis Islandu je jen na vás. Pokud máte čas, určitě to doporučujeme. Lístek na trajekt je ideální koupit přes internet. Stojí 18 $ a lze si vybrat konkrétní den a hodinu. Přestože trajekt jezdí pravidelně jako kyvadlová doprava, a zpět je možné nastoupit na kterýkoliv, lístky jsou během největší sezóny často dávno vyprodané. Denně se dostane na ostrov se Sochou Svobody 20 000 návštěvníků. POZOR, nezahrnuje to automaticky přístup do vnitřku Sochy Svobody nebo do jejího podstavce. Při koupi lístků je dobré promyslet si, co přesně chce návštěvník vidět. Lístek do podstavce (včetně trajektu) stojí 19,25 $ a až úplně do koruny jen o pár dolarů víc. Rozdíl v ceně je zanedbatelný, což však může překazit plány je počet dostupných lístků. Do podstavce se denně dostane 4 000 lidí, do koruny už jen 500. Proto je potřeba si tuto návštěvu promyslet co nejdříve. Během letní sezóny jsou tyto možnosti vyprodány i 3 měsíce předem! Výstup do koruny také vyžaduje trochu fyzických schopností. Není tam vybudován výtah, a pro výhled musíte zvládnout 162 úzkých schodů. I kdybyste se přece jen do koruny nedostali, ostrov, výhled na Manhattan a blízký pohled na Sochu Svobody stojí za to.

Nakupování v NYC

Dá se říct, že New York má vlastní náboženství - nakupování. Byla jsem uchvácená tím množstvím a hlavně rozmanitostí nákupních center a obchůdků, které na ulicích jsou. Socha Svobody, muzikál na Broadwayi, Empire Stade Building, to jsou všechno budovy a místa, na která si člověk hned vzpomene, když někdo vysloví New York. Například Macy ́s. Tato budova má jedenáct pater a sídlí na Herald Square. Je to největší obchodní dům v New Yorku a koupíte tam absolutně všechno jako například kuchyňské nádobí, oblečení i kosmetiku. A co víc, jedná se o značkové zboží za velmi přívětivé ceny. Další klasikou, kterou jsem si nemohla nechat ujít, je outlet Century 21. Ráj pro shopaholiky. Vše o 70% levnější než v klasických buticích. Vzhledem k mé nakupovací nemoci stíhám také Soho. Naštěstí se nachází na Manhattanu, takže je to kousíček od památek i kavárniček a restaurací. Soho jsou spíše malinké obchůdky ale je jich tolik, že Vám stejně zaberou celý den.

Na druhý den jsem se rozhodla, že moje peněženka utrpěla už dost velkou ránu a tak jí dám větší oddech. Rozhodla jsem se projít si 5th Avenue. Slůvky ,,ach“ ,,páni“ ,,wow“ a podobných, jsem opravdu nešetřila. Všude kolem se na Vás smějí značky jako Louis Vuitton, Gucci, Versace atp. Už vůbec nemluvím o úseku mezi 34. a 59. ulicí, což je nejdražší obchodní zóna na světě. New York se spolu s Londýnem, Milánem a Paříží radí mezi centra světové módy. Stačí si jen sednout ke kávě na ulici a kochat se stylem Newyorčanů a Newyorčanek a jejich outfity, které nikde jinde neuvidíte. Prostě nádhera!

New York, USA

New York

New York, který je odedávna právem přezdívané jako město, které nikdy nespí, Vás na první pohled ohromí svou energií. Spatříte nejslavnější místa z filmových pláten jako mrakodrap Empire State Building, skvostný Chrysler Building, Rockefellerovo Centrum s nezapomenutelným výhledem na Manhattan, Broadway plnou divadel, centrum světového obchodu Wall Street či majestátní Sochu svobody. Nevynecháte rovněž pulzující centrum Manhattanu, Times Square plné obchodů, restaurací a kaváren. Opačnou atmosféru naleznete v poklidném Central parku, který představuje zelenou oázu klidu uprostřed této tepající metropole.

Socha svobody ve městě, které nikdy nespíNew York jako na dlani budete mít i vyCentral park jako newyorská zóna odpočinkuSvezete se i populárním žlutým taxíkemBrooklyn bridge je ikonou New YorkuRozmanitost amerických měst vás nezklameKvaltiní prohlídka New Yorku se SEN průvodcem Podzim v New YorkuSpojte si návštěvu New Yorku s plážovou destinací v KaribikuWashington DC uvidíte na vlastní očiPanorma New YorkuNiagarské vodopády vás oslníBudka pobřežní hlídky na Miami BeachRuch velkoměsta v NYCBlízké karibské pláže lákají k odpočinkučekají vás gurmánské zážitky všeho druhu

New York - Big apple je snad nejskloňovanějším městem na světě. Právem či neprávem? Ideální je přesvědčit se o tom na vlastní kůži prohlídkou tohoto hlavního města světa. Příjemná poznávací cesta vhodná i na prodloužený víkend, během níž zažijete, uvidíte i levně nakoupíte. Projdete pod mrakodrapy a váš český průvodce vás zasvětí do amerického způsobu života.

Nebo si spojte New York z východním pobřežím USA a Kanaday na:

6-denním komfortním zájezdu Toronto, Niagara, New York

8-denním poznávacím zájezdu Toronto, Naigara, New York, Washington DC

14-denním aktivním zájezdu Z Qubecu do Miami

A pokud máte rádi na závěr odpočinek u moře, vyberte si leteckou dovolenou do New Yorku v kombinací s Jamajkou nebo oddychem v Dominikánské republice nebo luxusem na Kajmanských ostrovech.

Cestujte do New Yorku a východní USA s profesionály z CK SEN, naše služby využíváte od roku 1993.

Nedokážete se rozhodnout, jaká komfortní dovolená je pro vás nejlepší? Kontaktujte nás, rádi vám poradíme. Staňte se lovci zážitků s cestovní kanceláří SEN.